12 Ay Yedek Astsubay/Subay mı, 6 Ay Er mi? 🤔
Hangi askerlik yolu daha avantajlı? Yedek astsubay/subay mı yoksa 6 ay erlik mi? Fikirlerinizi yorumlarda paylaşın!

Astsubay Meclisi
2.2K views • Mar 17, 2025

About this video
Arkadaşlar size aklıma gelenleri sohbet şeklinde söylemeye çalıştım. Sizde aklınıza gelen, takılan şeyleri yorumlarda belirtebilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun. Teşekkürler.
#yedeksubay #yedekastsubay #subay #astsubay #askerlik #asker #er
#yedeksubay #yedekastsubay #subay #astsubay #askerlik #asker #er
Video Information
Views
2.2K
Likes
37
Duration
7:52
Published
Mar 17, 2025
User Reviews
4.5
(2) Related Trending Topics
LIVE TRENDSRelated trending topics. Click any trend to explore more videos.
No specific trending topics match this video yet.
Explore All Trends